Opinia użytkownika: Zbyszek_3
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Po zatankowaniu auta udałem sie do punktu obsługi klienta,żeby zapłacić kartą za paliwo.Na stacji tej są dwie kasy .Jedna była zajęta natomiast przy drugiej...no właśnie.Stało dwóch pracowników i robiło sobie parówki do jedzenia.Rozumiem że byli głodni ,nic bym nie mówił gdyby po prostu na chwile się odwrócili i któryś z nich by mnie załatwił. Tak się nie stało...,czekałem cierpliwie aż skończą robić sobie jedzenie,wówczas jeden z nich mnie obsłużył. Bez słowa ,dzień dobry,dziękuje a o przepraszam nawet nie wspomne. Generalnie stacja czysta ,zadbana i dosyć dobrze zaopatrzona. Co do jakości paliwa też nie mogę nic zarzucić..jedynie ta obsługa pozostawia wiele do życzenia. Jestem na to uczulony być może dlatego że sam byłem kiedyś pracownikiem prywatnej stacji paliw i taka obsługa klienta byłaby natychmiast ukarana wyrzuceniem z pracy.