Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Witam! Chciałabym w kilku słowach opowiedzieć o usługach jakie świadczą UPC Polska. Jestem klientem UPC od ponad roku. Niestety już na samym początku zostałam niemile zaskoczona jakością usług. Podpisanie umowy odbywa się nie przez przedstawiciela, czy kogoś zorientowanego, tylko przez technika, który podłącza internet. Z biurem obsługi klienta nie można ie połączyć. Trzeba dokładnie wczytać się w stronę internetową UPC. Najlepszym sposobem na kontakt z firmą UPC jest wysłanie e-miel zgłoszeniowy, w którym piszemy co i jak jest nie tak. Za kilka dni oddzwania konsultant, niestety nie jest w stanie niczego powiedzieć, ponieważ nie jest upoważniony. I dopiero kolejne zgłoszenie e-meilowe powoduje rozmowę z konsultantem odpowiedzialnym za konkretną gałąź usług UPC. Firma ta nieładnie podchodzi również do klienta, któremu zakończyła się usługa promocyjna. Moja oferta promocyjna zakończyła się w marcu tego roku, natomiast nowy pakiet (z wyższym rachunkiem) wg UPC obowiązywał już od stycznia br roku. Niestety nie zostałam o tym fakcie poinformowana. Całe zamieszanie wyjaśniłam, ale dopiero po 3 miesiącach. Jakość obsługi klienta oceniam na 2. Pozdrawiam :)