Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: odwiedzając sklep Media Expert wcieliłem się w rolę klienta kupującego laptopa. Pierwsze wrażenie sklepu jak najbardziej pozytywne, duża przestrzeń, bogaty asortyment,wielu doradców. Jednak kolorowo było tylko na początku, od momentu podejścia do działu IT poczułem ogromne skrępowanie. Kilku sprzedawców obserwowało każdy mój ruch. A gdy poprosiłem o pomoc zaczęli się przebywać. Wiedza sprzedawcy zbyt bogata nie była a gdy zapytałem o różnice między dwoma modelami odpowiedział" ja bym tego nie kupłl to dziadostwo" defakto ten model który negował miał lepsze parametry i przystępną cenę. Poprosiłem o symulacje zakupu ratalnego wcześniej informując że nie chce korzystać z przedłużonej gwarancji. Po wyliczeniu raty powiedział ze gwarancję przedłuży mi w cenie zakupu a jedynie koszty udzielenia kredytu będą ubocznym wynagrodzeniem dla banku400zł. Po zakończeniu rozmowy podliczyłem raty i okazało się łączny koszt był większy o 700zł. Z tego wynika ze dodatkowa gwarancja nie było za darmo tylko wliczona do kredytu za którą zapłacił bym sam. Ten fakt nadaje miano placówce jako wprowadzającej w błąd i oszukiwaniu klientów. placówka cechuje się niskimi cenami i bogatym asortymentem czas poświęcony na realizację zakupu w stosunku do innych sklepów tej branży stosunkowo za długi.