Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Wychodząc z centrum handlowego Arkadia w Warszawie natknęłam się na konsultanta firmy PZU. Zaprosił mnie do udziału w krótkiej ankiecie na temat usług ubezpieczeniowych. Konsultant robił profesjonalne wrażenie ze względu na staranny ubiór i miał widoczny identyfikator. Ankieta zajęła około trzech minut, po czym konsultant zapytał, czy byłabym zainteresowana rozmową na temat usług ubezpieczeniowych. Umówiliśmy się na telefon i w ciągu następnych kilku dni konsultant zadzwonił. Chętnie zgodziłabym się na spotkanie w okolicy, gdzie mieszkam, ale konsultant proponował na miejsce spotkania dość odległe ode mnie rejony, wobec czego do spotkania nie doszło. Mimo, iż poinformowałam konsultanta, że rezygnuję ze spotkania, dzwonił jeszcze kilkakrotnie próbując namówić mnie na spotkanie, co sprawiło, że poczułam się nagabywana.