Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Do odwiedzenia placówki banku ING skłoniła mnie potrzeba wykonania wpłaty na jeden z rachunków obsługiwanych przez bank ING. Ogólnie uznaje wizytę za niezwykle owocną dlatego też moja opinia jest wysoce przychylna. Po pierwsze bardzo miła obsługa przywitała mnie z uśmiechem zaraz po przekroczeniu drzwi lokalu w którym znajduje się bank. Dzięki widocznym i czytelnym tabliczką informacyjnym bez problemu znalazłem okienko do którego powinienem się udać a kasjerka przedstawiła się z uśmiechem i zaoferowała swoją pomoc. Gdy zostałem poproszony o dokumenty niezbędne do wprowadzenia przelewu wyszedł na jaw fakt iż mój dowód zaginął, Obsługa od razu poinformowała mnie co w takiej sytuacji powinienem zrobić aby moje pieniądze mogły czuć się bezpiecznie, mimo faktu iż nie posiadała jeszcze informacji iż jestem klientem ING. Gdy takową informację podałem obsługa wykonała telefon na numer służący do zastrzegania dokumentów tożsamości i poinstruowała mnie co mam powiedzieć aby zastrzec swój dowód osobisty. Podejście takie uważam za bardzo wartościowe z racji iż zagubienie dokumentów tożsamości to przede wszystkim moje zmartwienie. Na szczęście wyposażony w paszport sfinalizowałem transakcje bez problemowo. Bardzo szybko i sprawnie otrzymałem potwierdzenie dokonania wpłaty. Kasjerki nie miały żadnych problemów odnośnie obsługi systemu informatycznego. Pomieszczenie w którym obsługiwani są klienci jest schludne, wysprzątane i dobrze reprezentuje wizerunek banku. Wielki plus za zaangażowanie obsługi, miło odwiedzić placówkę w której kasjerki chętnie obsługują klienta a nie mają wiecznie przerwy na kawe