Opinia użytkownika: Ewa_769
Dotycząca firmy: RYŁKO
Treść opinii: Personel sklepu miły i uprzejmy. Pracownicy interesują się klientem i pomagają dobrać odpowiedni fason obuwia i rozmiar. Na poradę sprzedawcy nie trzeba długo czekać ale jest też odpowiedni czas na zastanowienie się nad fasonem obuwia który chcemy przymierzyć. Sprzedaż komplementarna na wysokim poziomie, przy podejściu do kasy następuje propozycja odpowiednich akcesoriów obuwniczych wraz z zaznaczeniem ich zalet i skuteczności. Jako wadę obsługi w sklepie Ryłko wymieniłabym fakt, że w momencie zastanowienia się czy kupić produkt czy nie zbyt długi czas zastanowienia wprowadza personel w konsternację. Klient może czuć presję iż nie może już zrezygnować z usługi bo personel za dużo poświęcił czasu na klienta i chciałby aby ten właśnie produkt został zakupiony z jego pomocą. Sklep czysty i schludny. Ekspozycja produktów na wysokim poziomie. Obuwie podzielone według koloru i fasonu. Podsumowując oceniam sklep jako dobry.