Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W mbanku, zachwalającym się jako super nowoczesny, od miesiąca nie mogę doczekać się na aktywację rachunku w biurze maklerskim. I to pomimo kilku próśb- interwencji telefonicznych. Konsultanci telefoniczni z infolini banku tłumaczą bezradnie, że przyczyną opóżnienia jest: " b.duże zainteresowanie klientów (w związku z zapisami na akcje PZU) i Biuro Maklerskie nie nadąża z załatwianiem wniosków". Inne tłumaczenie: " "przyczyna jest po stronie Biura Maklerskiego BRE, a nie naszego banku. Nie mamy na to wpływu". Zupełnie jak znany cytat wypowiedzi kelnera z czasów PRL:"to nie ja, to kolega". Dopiero po ostatniej, chyba piątej rozmowie telefonicznej, po zaakcentowaniu interwencji, otrzymałem e-maila z potwierdzeniem mojej prośby o skuteczne załatwienie sprawy.