Opinia użytkownika: miki
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Postanowiłem kupić coś słodkiego żonie i dziecku. Wybrałem sklep Lidl. Na wizytę udałem się z synem tuż przed godziną 19:00. Udało mi się bez problemu wejść do sklepu, choć pozostały może 2 minuty do zamknięcia sklepu. Wewnątrz widziałem jeszcze sporo klientów (około 20 osób). Wybrałem czekoladę oraz ciasteczka. Syn wybrał coś dla siebie. Zdziwiło mnie nieco zachowanie personelu. Ustawiła się duża kolejka do jedynej czynnej kasy a nikt z personelu nie reagował na kolejne dzwonki słyszane w całym sklepie. Ja słyszałem minimum 3 dzwonki. Stałem już w kolejce gdy pracownica podeszła do drugiej kasy i otworzyła ją. Kilku klientów zmieniło kolejkę. Ja również ale nie przyspieszyło to znacznie mojej obsługi, bo dalej byłem 3 osobą w kolejce. Choć muszę przyznać, że pracownica sklepu w nowo-otwartej kasie pracowała bardzo sprawnie i szybko. Powitała mnie i odpowiedziała bez wahania na moje pytanie o płatność kartą płatniczą (wymagany był rachunek za minimum 20 PLN). Po szybkiej obsłudze opuściłem sklep. Pracownica pożegnała mnie. Potem odjechałem. Żonie niestety czekolada nie smakowała. Produkt tani niestety często oznacza niezbyt smaczny. Tym razem tak było. Proszę zwrócić na to uwagę kupując różne produkty nieznanych producentów w sieci Lidl.