Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: AVIS
Treść opinii: Rezerwowałam samochód do stanów dla mojego szefa .Wydawało mi się ,że wszystko mogę załatwić przez internet dlatego też ,zrobiłam całą rezerwację ,ale okazało się ,że nie można przez stronę zapłacić ,tylko zapłata jest przy odbiorze tylko karta kredytową.Strona miała wszelkie informacje bardzo klarowne ,jest dość czytelna i możliwość wypożyczenia jest w wielu krajach .Nie mniej jednak nie chciało mi się czytać możliwości dodatkowych i co trzeba zrobić ,tak więc zadzwoniłam na infolinię i zapytałam co mam zrobić kiedy nasza firma właśnie zmienia bank i szef nie będzie miał ze sobą karty kredytowej.Czy można zrobić tak ,że my opłacimy już wcześniej samochód ,a On tylko odbierze i też nie będzie musiał czekać w kolejce po odbiór?Bo w Avisie przy odbiorze z tego co pamiętałam z wcześniejszych doświadczeń Ci co mają opłacone podchodzą do innej obsługi.Pan udzielił mi szybko informacji jakie mam dwie opcje ,gdzie mam wysłać maila ,jakie mam dokumenty dosłać itd.Wszystko to zrobiłam ,jeszcze tego samego dnia dostałam wycenę depozytu oraz informację kiedy i na jakie konto powinna je opłacić i gdzie odesłać potwierdzenie.Następnego dnia już Pan napisał mi że voucher czeka na mnie do odbioru i mogę sobie wybrać które chce biuro w Warszawie.Jak przyjechałam odebrać ,dokument czekał ,nie było żadnych problemów.Zwrot depozytu dostaliśmy 3 dni po oddaniu samochodu z powrotem do wypożyczalni,co uważam za szybki czas. Jestem zadowolona i kolejny raz już w kwietniu wynajmuje z tej firmy dla szefa samochód ,dlatego ,że On również był zadowolony i samochód spełniał jego oczekiwania.