Opinia użytkownika: jerry1104
Dotycząca firmy: Norauto
Treść opinii: Podjeżdżając do serwisu samochodowego znanej sieci liczyłem na profesjonalizm: niestety srodze się zawiodłem. Owszem parking i otoczenie serwisu sprawiały bardzo korzystne wrażenie i było bardzo czysto. Po wejściu do sklepu okazało się jednak, że duża ilość towaru zgromadzona na zbyt małej powierzchni utrudnia komunikację klientów pomiędzy regałami. Zapomniano, iż nie każdy klient jest profesjonalista i oznaczenie poszczególnych towarów(części) nie jest dla laika zbyt czytelne. Szukałem klocków hamulcowych do samochodu osobowego marki Mercedes Benz i miałem trudności ze zlokalizowaniem gdzie takowy asortyment w tym sklepie się znajduje. Obsługa fatalna, senna, nie reagująca na klientów dopiero kiedy wprost stwierdziłem, że mam problem ze znalezieniem właściwego regału zostałem poinformowany o jego położeniu. Dodatkowo kupiłem klucz do kół , który okazał się bublem: po odkręceniu jednej śruby: powtarzam jednej śruby w kole samochodu klucz rozkalibrował się i nie nadaje się do dalszego użytku.