Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Od około 6 lat posiadam telefon na abonamet w sieci Era i właśnie kończy mi sie kolejna umowa. Rozumiem, że pracownicy muszą do mnie dzwonić i przedstawiać mi oferty i wybierają terminy w których mogę swobodnie rozmawiać. Tak więc ostatnio jak jechałam do pracy zadzwoniła do mnie pani aby przedstawić mi "bardzo korzystną ofertę". Była bardzo miła i mówiła naprawdę przekonywująco. Przedstawiona oferta zawierała prawie drugie tyle darmowych minut, które teaz mam ale nie miała w swojej ofercie jednego darmowego numeru do przyjaciela, więc zapytałam co tym darmowym numerem. Usłyszałam, że oferują mi tyle minut, że nie potrzebuję tego darmowego numeru. Na to ja bardzo serdecznie podziękowałam, bo stwierdziła, że mi się to nie kalkuluje ponieważ korzystam tylko z tego jednego mumeru. Po czym pani chyba się obruszyła, że nie zdołała mnie przekonać i oczekiwała ode mnie wyjaśnień. Jednak w tym momencie ja nie za bardzo mogłam rozmawiać a tym bardziej nie miałam ochoty i obowiązku tłumaczyć się tej pani dlaczego nie wybieram tej "promocyjnej" oferty, zakończyłam rozmowę odkładając słuchawkę.