Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Moto Centrum

Treść opinii: Zamówiliśmy przez internet części zamienne do samochodu: klapę i maskę. Przez cały czas kontaktowaliśmy się ze sprzedającym, czy aby na pewno będą pasowały, czy taki sam odcień koloru, który rok produjkcji. Oczywiście sprzedający wszystkie te informacje nam uwzględnił, a szczególnie zapewniał, że kolor będzie indentyczny (podaliśmy nr. lakieru), bo w sumie na tym nam najbardziej zależało poniewż jest to nietypowy odcień czerwieni. Umówiliśmy się, że po otrzymaniu przelewu od razu wyśle nam przesyłkę kurierem. I teraz nie wiem do kogo większa pretensja, czy do poczty, czy do sprzedającego. Przesyłka doszła jak najbardziej ale, że była to klapa i maska to proszę sobie wyobrazić jak mogły wyglądać rogi tych części - całe pozaginane do tego stopnia, że lakier był popękany. Być może to wina poczty, być może przesyłka powinna być ubezpieczona. Następnie okazało się, że klapa nie jest w tym samym odcieniu a jak wspomniałam sprzedający zapewniał o kolorze, wydawało się, że jest o innego auta. Na szczęście po naszej interwencji do sprzedającego bez żadnych zastrzeżeń zgodził się oddać część zapłaconyc pieniędzy w przeciwnym razie osobiście odwiozłabym te części jadąc ok 250 km.