Opinia użytkownika: Beata_243
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Pierwszego kwietnia wybrałam się do sklepu Ikea w Katowicach w celu zakupu materiału na metry by go sobie obszyć na bieżnik do nowo kupionego stołu. Gdy weszłam nie mogłam znaleźć miejsca gdzie tnie się materiał z rolek. Po krótszej chwili podeszłam do jednej z pracownic by zasięgnąć informacji. Pani z obsługi wytłumaczyła mi, że znajduje się taki w miejscu gdzie poduszki. Wybrałam się z powrotem. Wybrałam materiał oraz ucięłam sobie odpowiednią ilość.chodząc po sklepie zauważyłam, że nie każdy produkt z asortymentu jest czytelnie opisany, niektóre również nie posiadały ceny. Ogólnie sklep wyglądał na często sprzątany, podłoga nie była zadeptana, ekspozycja była czysta. Asortyment był niedrogi i ciekawy. Chociaż wybrałam się po kupno materiału to kupiłam również inne produkty. W części z artykułami ogrodniczymi i roślinami brakowało części asortymentu (ochraniaczy na doniczkę). Był już wykupiony i jeszcze nie dołożony.Był mały ruch. Na wszystkie kasy były otwarte tylko 3-4 kasy. Pani szybko obsłużyła mnie.Miejsce w koło kasy było czyste, przed taśmą na produkty znajdowały się papierowe torby w dwóch rozmiarach na zakupy. Przy kasie podałam kartę bankomatową oraz kartę Ikea Family. Odchodząc od kas zaopatrzyłam się w katalog z produktami.