Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Po podjechaniu do dystrybutora, od razu podszedł do mnie pracownik. Powitał mnie, uśmiechając się i zaproponował zakup paliwa "Verva". Odmawiając, nie wywierał nacisku, po czym zapytał czy do pełna zwykłej "on". Po zatankowaniu określonej przez ze mnie ilości paliwa, udając się do środka zapłacić, pracownik przypomniał numer stanowiska, co było bardzo miłe, ponieważ zapomniałem sprawdzić. Po wejściu do środka przywitała mnie z uśmiechem pracownica i poprosiła o podejście do wolnej kasy obok zajętej za którą stanąłem. Po powiedzeniu numeru stanowiska, zapytała mnie o kartę VITAY, której nie posiadam i nie chcę posiadać. Oczywiście nie zaprzestała proponować mi korzyści płynących z posiadania owej karty. Po odmowie, zapłaciłem gotówką, wcześniej poinformowany faktura czy paragon. Po wyborze paragonu i zapłacie, pracownica miło się uśmiechnęła i podziękowała. Przed wyjściem zaszedłem do toalety, która była bardzo czysta i pachnąca. Sklep był dobrze zaopatrzony, a pracownicy ubrani w firmowe ubrania, które dobrze ich wyróżnia.