Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Apteka Rosa
Treść opinii: Do tejże apteki udałam się z zamiarem oddania przeterminowanych leków. Wchodząc do apteki usłyszałam w odpowiedzi na moje powitanie miłe „dzień dobry”. Zapytałam czy mogę wrzucić lekarstwa do specjalnego pojemnika. Pan z obsługi grzecznie mi odpowiedział, że oczywiście. Zabrałam się zatem do wkładania leków. Miałam ich dosyć sporo, bo aż całą siatkę. Niestety wiele z lekarstw miało opakowania o niestandardowych gabarytach. Mimo wszystko moje zawahanie (co mam z tym zrobić) zauważył pan farmaceuta (obsługujący jednocześnie przy kasie innego klienta). Zaproponował, żebym podała mu siatkę, a on w wolnej chwili powrzuca je samodzielnie. Uważam takie zachowanie za jak najbardziej odpowiednie. Podczas mojej obecności w aptece zaobserwowałam, że obsługa doskonale radzi sobie z klientami. W momencie pojawienia się większej ilości kupujących, pani z obsługi szybko otworzyła drugą kasę. W ten sposób poradzono sobie z kolejką. Obsługa szybko i sprawnie sięgała również po leki klientów. Świadczy to o dokładnej znajomości rozmieszczenia leków na półkach oraz w szufladach. Wkładając leki do pojemnika słyszałam również, że jeden z kupujących poradził się pani farmaceutki o krople do nosa. Została mu udzielona szybka odpowiedź. Biorąc pod uwagę fakt, że nie byłam w aptece po to, aby coś kupić, obsługa wcale nie musiała się szczególnie starać o zyskanie mojej przychylności. Uczyniła to jednak i kolejnym razem, zapewne z zamiarem kupna leków, pójdę już do Apteki Rosa.