Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Nordea Bank
Treść opinii: Kontakt z inflinią w celu zdobycia numeru telefonu do centrum alarmowego ubezpieczyciela - posiadacze kart kredytowych są ubezpieczeniu w trakcie podróży. Na stronie www podane informacje dotyczące ubezpieczenia są nieaktualne. Dotychczasowy ubezpieczyciel AIG zmienił nazwę w ubiegłym roku. Dane nie są uaktualnione, widnieją numery telefonu oraz adres dla starej firmy, nie nowej. Pracownica na infolinii wogóle nie była zorientowana i nie była w stanie podać akutalnych danych. Dysponowała tylko numerem do biura centralnego firmy ubezpieczeniowej. Na uwagi, ze potrzebuję numeru do centrum alarmowego a nie do siedziby firmy, która w weekendy i święta nie pracuje. Uzyskałem odpowiedź, że szkodę mogę zgłaszać w ciągu roku i niekonieczne muszę dysponować numerem alarmowym. Moja uwaga, że w przypadku zachorowania i potrzeby pomocy nie będę czekał do roku czasu. Przezornie zatelefonowałem do ubezpieczyciela i dowiedziałem się, że obecnie firma nosi nazwę Chartis Europe. Dopiero u ubezpieczyciela dowiedziałem się jaki jest numer centrum alarmowego. Do tej pory dane na stronie Nordea Banku nie zostały uaktualnione, a mamy 23 kwietnia. Bank nawet nie wie, że partner, z którym podpisał umowę dla swoich klientów zmienił nazwę i dane teleadresowe.