Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Wizyta miała na celu zamianę rodzaju karty debetowej wydanej do konta - zwrot nieużywanej. Jestem klientem Klubu Aquarius. Wizyta nie była umówiona z Doradcą. Po wejściu do placówki poinformowałem pracownika, że chcę spotkać się z moim Doradcą. W tym czasie Doradca był zajęty. Pracownik banku na czas oczekiwania na Doradcę zaprosił do przyrządzenia kawy w ekspresie i skorzystania z komputera. Ekspres do kawy czysty, akcesoria do kawy dostępne. Przy automacie dostępna gablota z ulotkami i ofertami. Obsługa ze strony Doradcy jak zawsze na wysokim poziomie. Zapytany byłem o zadowolenie z korzystania z nowych funkcjonalności usługi Pay Pass i poczucia bezpieczeństwa płatności bezstykowych. W czasie mojej wizyty mogłem zaobserwować wizytę 3 klientów. Dwóch korzystających z bankomatów i jednego klienta korzystającego z terminala transakcyjnego.