Opinia użytkownika: Sabina_69
Dotycząca firmy: Świat Książki
Treść opinii: Od kilku lat korzystam z usług Świata Książki. Zazwyczaj robię to za pośrednictwem sieci ich sklepów, ponieważ jest to dla mnie wygodniejsze i bardziej ekonomiczne niż sprzedaż wysyłkowa. W sklepach zawsze jest większy wybór książek, także spoza katalogu klubowego. Sklep w Rzeszowie niestety nie wyróżnia się niczym konkretnym. Łatwo go przegapić w ciągu innych lokali usługowych, nawet znając adres miałam problem pierwszym razem, żeby do niego trafić. Jest to mały sklep, nie można więc oczekiwać nie wiadomo jakiej ilości książek. Jednak drażni mnie trochę fakt, że część pozycji jest wystawiona tylko po jednym egzemplarzu. Zdarza się to ostatnio bardzo często w przypadku książek, którymi jestem zainteresowana. W takiej sytuacji nie wiadomo czy to naprawdę ostatnia sztuka, czy po prostu więcej się nie zmieściło, bo półki są akurat w tym miejscu wąskie, a obsługa oceniła, że innej książki wystawi dziesięć egzemplarzy. Uważam, że powinno się to jakoś wypośrodkować. Nie wiem do końca jaka jest polityka firmy, ale nikt nigdy w sklepie nie zainteresował się mną jako klientem. Wychodzą chyba z założenia, że każdy, kto tam przychodzi, wie czego szuka i nie trzeba się nim interesować. W Rzeszowie zazwyczaj wygląda to tak, że jedna pani obsługuje kasę, natomiast reszta coś układa na półkach, albo stoi i ewidentnie między sobą plotkuje. To mnie trochę razi, gdyż klient powinien czuć, że obsługa w każdej chwili jest do jego dyspozycji, a nie tylko zajmuje się swoimi sprawami. Obsługa klientów idzie zazwyczaj sprawnie, ale tylko dlatego, że nie ma tam zbyt dużego ruchu. Kiedy jednak przyjdzie więcej osób, to sklep się robi zakorkowany, gdyż jest tylko jedna kasa, a kolejka nawet nie za bardzo ma się gdzie ustawić. Jak już wspomniałam - jest to mały sklep. Jednak należy on do sporej sieci i myślę, że trochę można by podnieść jego standard. Co do samej firmy, to nigdy nie miałam z nią większych kłopotów. Dobry kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta w razie jakichś problemów. Zasady członkostwa w Klubie dość jasno określone, aczkolwiek można by kilka dopracować i doszlifować, ponieważ czasem rodzą one problemy w interpretacji, które niestety działają na szkodę klienta. Jednak firma simę bardzo dynamicznie rozwija i z tego co sama mogę stwierdzić, jest przyjazna dla swoich klientów. Polecam wszystkim, którzy kochają książki.