Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Pracownica obsługująca klientkę przede mną, stwarzała w rozmowie z tą klientką atmosferę poczucia wyższości nad nią i wyraźnie "wpierała się" w fotel jakby się chciała "odsunąć" od klientki, a nie "zbliżyć", co wywoływało u tej klientki nerwowość, skrępowanie i chęć jak najszybszego opuszczenia krzesła, na którym siedział podczas rozmowy. Odniosłam wrażenie, ze wypowiadane przez pracownicę słowa "spadają" za plecy klientki i nie są przez nią rejestrowane, bo postawa mocno skurczona w sobie- jaką przyjęła ta klientka, to była wręcz obrona przed atakiem, a słowa jakie wypowiadałą pracownica miały zbyt wysoki ton i słyszalne były przez wszystkich oczekujących klientów. Dla tej Pani było to przykre i bezcelowe doświadczenie, a pracownica swoim zachowaniem odstraszyłą Klientkę, która była potencjalnym kredytobiorcą. Z niechęcią usiadłam na tym samym krześle, a swoja postawą od razu dałam do zrozumienia, że przyszłam po rzeczowe informację, a wszelkie dygresje w moją stronę są nie na miejscu. Otoczenie przed bankiem było czyste i zachęcające, to samo dotyczyło wnętrza. Wystrój wnętrza sprawiał wrażenie bezpieczeństwa i dyskrecji, inni pracownicy zachowywali się w sposób przyjazny, z postawą wyraźnie pochyloną w stronę rozmówcy i rozmawiali cichszym tonem, który zachowywał dyskrecję i był niekrępujący dla petenta.