Opinia użytkownika: Snoopy
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Dnia 21.04 około godziny 18.15 odwiedziłam sklep Tchibo w Galerii Dominikańskiej. Byłam zainteresowana nowym ekspresem tej marki i chciałam zobaczyć, jak ten produkt wygląda „na żywo” jak funkcjonuje, jak się go używa. W sklepie było kilku klientów i trzech pracowników na zmianie. Podeszłam wraz z chłopakiem do ekspozycji ekspresu i zaczęliśmy go oglądać. Żaden z pracowników nie wyszedł do nas na salę sprzedaży, chociaż miał taką możliwość a my faktycznie byliśmy zainteresowanie kupnem tego urządzenia. Po kilku minutach podeszła do nas klientka i poinformowała nas, żebyśmy poprosili pracownika o degustację kawy z tego ekspresu, gdyż ona kupiła ekspres, jest z niego zadowolona, natomiast nie smakuje jej kawa i dlatego poleca, żebyśmy spróbowali, czy nam będzie ona smakować czy nie. Poprosiłam więc po chwili pracownicę o pomoc i spytałam, czy możemy liczyć na degustacje kawy. Pracownica – brunetka w wieku ok.25-30lat z dłuższymi związanymi włosami - mimo tego, że nie była zajęta powiedziała, że za chwile podejdzie. Czekaliśmy na nią kilka minut, po czym gdy podeszła, stwierdziła, że może nam pokazać ekspres, ale nie możemy spróbować z niego kawy. Byłam nieco zdziwiona tą informacją, gdyż chwilę wcześniej klientka w sklepie mi mówiła, że degustacja jest na pewno możliwa. Widziałam jednak, że nie była to tylko jej decyzja, gdyż w momencie podejścia do nas, skonsultowała coś z drugim pracownikiem. Moje zdziwienie brakiem możliwości wypróbowania kawy było tym większe, że w ekspresie była zużyta kapsułka po kawie. Również w koszu na śmieci leżały puste saszetki, więc widać było, że kawa tego dnia w ekspresie na pewno była robiona. Pracownica w kilku słowach omówiła ekspres, powiedziała, że można do niego dokupować np. pojemniki na kapsułki etc. Zapytałam, czym się różni ten ekspres za 299zł od tego za 349zł i w odpowiedzi usłyszałam, że tamten jest metalowy. Prezentacja była dużo poniżej moich oczekiwań, gdyż właściwie pracownik nie powiedział niczego ciekawego na temat urządzenia. Do tego brak możliwości spróbowania kawy całkowicie zniechęcił mnie do jego zakupu. Wyszłam ze sklepu rozczarowana i udałam się do Media Markt, gdzie pracownik szczegółowo zaprezentował mi ekspres Dolce Gusto, który został przeze mnie zakupiony.