Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Próba przedłużenia umowy i skorzystania z promocyjnego nabycia nowego telefonu rozpoczeła sie od awarii systemu "numerkowego" organizującego proces obsługi klientów. Pomimo że wielu pracowników BOK siedziało bezczynnie nie mogłem podejśc do żadnego z nich ponieważ zablokowany system nie przydzielił mnie do zadnego z doradców. Dopiero interwencja kordynatorki spowodowała że jeden z pracowników rozpoczął obsługiwać mnie poza wskazaniami systemu. W trakcie procesu obsługi pracownik nie wykazał się specjalnym zaangazowanie w przedstawienie ofert - w zasadzie zarejestrował tylko jaki pakiet i jaki telefon wybrałem nie próbował doradzić , dopytać czy zbadać moich rzeczywistych potrzeb. W trakcie procesu sprzedaży kilkukrotnie pozostawiał mnie samotnie przy stanowisku obsługi i próbował naprawiać terminal wydający papierowe numerki.