Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Ford
Treść opinii: Salon ma okropny wystrój-odpychający. Byłam zmuszona dostarczyc do serwisu prawie nowy samochód do naprawy gwarancyjnej, który ma regularne usterki. Cały personel wydawał się być zapracowany i nikt nie mógł znaleźć czasu mimo kilka dni wcześniej umówionej godziny mojej wizyty. Większość personelu sprawia wrażenie "obrażonych" na klienta. Odczulam nieuprzejmość ze strony Pana wręcz łaskę, który był zmuszony zająć się moja sprawą. Panuje w tym salonie duża biurokracja, brak przepływu płynnych informacji, niedoinformowanie personelu. Nie polecam nikomu - mimo pozostawionych niemałych kwot za samochód i koszty serwisowania nadal klient czuje sie w tym salonie jak intruz.Usterki są usuwane bardzo wolno-np. wymiana akumulatora trwała 3 tygodnie!