Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ALPIN Sport
Treść opinii: Do sklepu Alpin udałam się z zamiarem kupna plecaka trekkingowego. Po wcześniejszych doświadczeniach z owym sklepem nie obawiałam żadnych niespodzianek. Dwa miesiące temu (tj. luty 2010) poszłam w celu wymiany otrzymanej w prezencie koszulki termoaktywnej, na koszulkę w innym kolorze. Nie stanowiło to najmniejszego problemu. Podobnie było z wyborem plecaka. Obsługa nie była nachalna, czyli nie narzucała się z pomocą. Postanowiłam najpierw rozejrzeć się po sklepie, co sprawiło mi dużą przyjemność z powodu iście górskiego klimatu pomieszczenia. Każda ściana w sklepie jest w pełni wykorzystana (od podłogi po sufit). Rozglądając się po sklepie nie towarzyszył mi pan z obsługi, co zyskało moją aprobatę. W ten sposób dostałam czas na przemyślenie mojego wyboru, a jednocześnie utwierdziło mnie to w przekonaniu, że obsługa ma zaufanie do klientów. Po zdecydowaniu się na przymiarkę konkretnych modeli plecaków, samodzielnie mogłam ściągnąć je ze ściany. Sama mogłam przymierzać oraz regulować paski spinające. Właśnie tą możliwość samodzielnej obsługi uważam za jeden z największych plusów tego sklepu. Pan z obsługi odpowiedział na wszystkie moje pytania, a na moją prośbę podszedł by pomóc z zacinającym się paskiem. Przymierzanie trwało sporo czasu, gdyż nie mogłam się zdecydować. Nie zniecierpliwiło to jednak pana z obsługi. Sklep opuszczałam bez zakupionego plecaka, a mimo wszystko zostałam miło i z uśmiechem pożegnana. Uważam, że sklep górski Alpin posiada obsługę na wysokim poziomie (kompetentną, miłą oraz rzeczową). Na zakończenie dodam, że po plecak zapewne tam wrócę.