Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Domar
Treść opinii: Sklep odwiedziłam z zamiarem zakupu sofy rozkładanej. Przed budynkiem znajduje się bezpłatny parking samochodowy dla klientów. Samo pomieszczenie z meblami można nazwać „halą”. Niebyt przemyślany wystrój wnętrza. Po bokach tejże hali znajdują się ładnie urządzone boksy, natomiast środek salonu (który stanowi większą część) zastawiony jest wszelkiego rodzaju kanapami, sofami oraz fotelami. Dostęp do wielu mebli jest utrudniony z powodu nieprzemyślanego ustawienia. Po rozłożeniu jednej z sof (w celu zbadania systemu do spania), stwierdziłam, że mebel nie jest prawidłowo zmontowany. Kiedy znalazłam sofę, która mnie zaciekawiła, udałam się do punktu informacyjnego. Dostałam próbniki materiałów, o które poprosiłam. Po chwili jednak pani wstała i poszła po kolegę, ponieważ rzekomo miała jeszcze coś pilnego do załatwienia. Poproszony do mnie pan odpowiedział na wszystkie nurtujące mnie pytania (cena, jakość materiału na obicie, system do spania, wymiary mebla). Pani natomiast stała tuż obok z koleżankami komentując coś (zapewne) bardzo ciekawego na monitorze komputera. Wnętrze sklepu nie sprawia wrażenia ciekawego, jest wręcz monotonne. Dlatego po wyjściu ze sklepu poczułam ulgę. Ponadto po wizycie w innych sklepach meblowych znalazłam taką samą sofę, którą byłam zainteresowana, w relatywnie niższej cenie. Oceniając jakość obsługi należy stwierdzić, że wszystkie informacje, o które pytałam były najpierw sprawdzane w różnych katalogach i wzornikach. Zarówno pan, jak i pani, nie potrafili udzielić informacji bez zaglądania do pomocniczych zestawień czy list. Również ubiór pani pozostawiał wiele do życzenia. Odniosłam wrażenie, że nie była starannie ubrana, a włosy wyglądały na nieuczesane. Mimo szerokiego asortymentu sklepu Domar, kolejnym razem udam się do innego salonu meblowego.