Opinia użytkownika: Ania_5
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Podjeżdżając na stację, od razu mogłam przystąpić do tankowania paliwa (mały ruch) - nikt z obsługi nie zaproponował mi pomocy. Być może jest to zbyt mała stacja, by zatrudnić osobę odpowiedzialną za taką pomoc. Otoczenie stacji było czyste i zadbane, brak śmieci, wypielęgnowane trawniki. Po zatankowaniu, weszłam do budynku uregulować rachunek. Pracownica prowadziła prywatną rozmowę z jakimś klientem i dlatego, mimo, że nie było przede mną kolejki, musiałam chwilę czekać na obsługę. Nie zapytano mnie o to czy mam kartę do zbierania punktów (niestety sama zapomniałam jej podać). Zapłaciłam należność gotówką i poprosiłam o fakturę. Została ona szybko i sprawnie przygotowana. Towary w sklepiku na terenie stacji były ułożone w uporządkowany sposób. W dziale prasowym - brak popularnych tygodników opinii (np. Polityka, Newsweek, Wprost itd). Obsługa sklepu nie stosuje specjalnych zwrotów grzecznościowych, poza "dziękuję" i "do widzenia". Brak kontaktu wzrokowego z klientem.