Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Pozytywy: konkurencyjne ceny, ciekawy asortyment (m.in. wiele atrakcyjnych niemieckich artykułów, których w innych sklepach nie można dostać) Mankamenty: brak koszyków na zakupy; wózki ustawione na zewnątrz sklepu (niezorientowany klient, który chce nabyć tylko kilka artykułów jest zmuszony cofnąć się i wyjść ze sklepu po wózek); wyjście ze sklepu możliwe jedynie przez bramki "kasowe", brak oddzielnego wyjścia dla klientów bez zakupów (przy dużej liczbie klientów przy kasie jest to mocno utrudnione); aranżacja sklepu niezbyt przyjazna dla klienta - bardzo wąskie przejścia między regałami, niejednokrotnie zablokowane przez palety z wykładanym właśnie towarem; stan czystości oraz estetyka sklepu pozostawiają również wiele do życzenia; podłoga jest przeważnie brudna, a towar ułożony niezbyt starannie (często towar nie jest nawet wyjęty z kartonów, np. jogurty stoją na kartonowych spodach pudełek)