Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Promod

Treść opinii: Krótki czas oczekiwania na obsługę nieco zbija z tropu klienta, któru chcąc w spokoju rozejrzec się w pierwszym starciu odpowiada na uprzejme przywitanie mało widocznej obsługi, co pozwala poczuć się lekko rzecz ujmując niekomfortowo i w zasadzie od tego momentu odpowiada na jej pytania. Jeśli jeszcze zostałam w sklepie, spokojnie ogladam dosć ciasno eksponowaną kolekcję, moim zdaniem, bez wyraźnego podziału asortymentu, a jedynym kryterium wydaje się być kolorystyka ubrań. Kiedy zaczynam precyzować swoje preferencje, ekspedientka chętnie pomaga, wyszukując w miarę trafnie z uśmiechem na twarzy, co pozwala na nawiazanie kontaktu, a późniejsza pomoc w doborze dodatków wydaje się być bardzo profesjonalna. Poza przywitaniem, które rzucone gdzieś zza ubrań pozwala poczuć się jak kolejne niekulturalne stworzenie, szybkiego reagowania na moja obecnosć w sklepie, jakość obsługi oceniam dobrze, pomoc i kontakt z klientem oraz radzenie sobie z kolejką przy kasie (szybka reakcja, kiedy to zaczęłam przetrząsac torebke w poszukiwaniu karty płatniczej). Towar dobrej jakosci, raczej drogi ale ciekawe wzornictwo, eksponowany przeciętnie, upchany asortyment, brak idei segregowania.