Opinia użytkownika: Paola
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Parę dni temu otrzymałam wiadomość sms, że mam zgłosić się po odbiór reklamowanego telefonu. Zadzwoniłam pod numer podany w sms. Był to salon sprzedaży w Dąbrowie Górniczej. Chciałam się dowiedzieć, czy będę musiała coś zapłacić za naprawę. Zostałam poproszono o podanie numeru naprawy. Niestety nie miałam go przy sobie. Otrzymałam informację, że w inny sposób niż po numerze naprawy nie ma możliwości sprawdzenia, co była naprawiane w telefonie. Za parę dni udałam się do salonu po odbiór telefonu. W salonie nie było kolejki. Została poproszona do stanowiska. Obsługiwał mnie mężczyzna. Podałam potrzebne dokumenty. Powiedziano mi, co było naprawiane w telefonie. Reklamowałam również słabo działającą baterię. Dowiedziałam się, że bateria miała tylko 6 m-cy gwarancji i że jak chcę to mogę kupić nową baterię za 60 zł. Nie decydował się na zakup tym bardziej, że za miesiąc będą mogła skorzystać z przedłużenia umowy i zakupić nowy telefon. Zostałam poproszona jeszcze o zwrot telefonu zastępczego. Po podpisaniu odpowiednich dokumentów pracownik powiedział, że do wszystko. Na razie telefon działa bez zarzutów. Chciałam się również dowiedzieć o ofert telefonów na mix. Otrzymałam jednak bardzo lakoniczne odpowiedź na moje pytanie. Pracownik udał się po ulotkę i mi ją wręczył zaznaczając długopisem ofertę, która mnie miała interesować. Chciałam również dowiedzieć się jakie są dostępne telefony w ofercie. Pracownik wydrukował mi tylko listę, żebym się zaznajomiła z cenami. Pracownik był miły, natomiast nie dowiedziałam się niczego co mogłoby mnie zachęcić do przeniesienia telefonu z karty na max-a. Nie zostały mi przedstawione żadne korzyści wynikające z takiej zmiany. Nie została w żaden sposób zachęcona do podpisania umowy. Nie zapytał się jakiego telefonu szukam i na czy zależy mi najbardziej. Informacje jakie były mi przekazywane miały charakter bardzo ogólny. Było to bardziej pozbycie się klienta niż zachęcenie go do korzystania z usług. Dla klientów, którzy nie są zdecydowani jeszcze na jakąś konkretną usługę i nie zaznajomili się wcześniej z ofertą ery nie polecam tego salonu. W salonie było czysto. Są trzy stanowiska obsługi. Krzesła dla klientów są dość nie wygodne, a lada moim zdaniem umieszczona jest za wysoko.