Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Poczta Polska

Treść opinii: Poczta Główna w Lublinie mieści się w centrum miasta, w ładnym, odnowionym dużym budynku. Wchodzących witają rozsuwane drzwi, a tuż po ich przekroczeniu czeka maszyna wydająca numerki. Po wciśnięciu odpowiedniej literki i wzięciu swojego numerka udałam się wgłąb dużego pomieszczenia, gdzie w oczekiwaniu na swoją kolej chciałam wypisać druczek listu poleconego. Nie znalazłam go jednak w miejscu, gdzie zazwyczaj leży. O tej godzinie klientów nie było dużo, ale czynnych stanowisk obsługujących też tylko kilka (3-4). Po kilkuminutowym oczekiwaniu i wyświetleniu się mojego numeru na tablicy podeszłam do właściwego stanowiska. Poprosiłam o znaczek na list polecony za potwierdzeniem odbioru, do którego musiałam wypisać wspomniany druczek. Pani podała mi 2 druki - do listu poleconego i tzw. "zwrotkę", do potwierdzenia odbioru. Spokojnie wypełniłam oba stojąc przy blacie, a zapłaciłam w trochę nietypowy sposób - część kwoty znaczkami, resztę gotówką. Obsługująca mnie pani widząc to tylko się uśmiechnęła, wydała mi potwierdzenie nadania listu poleconego i podziękowała. Cała wizyta na poczcie trwała przy tej okazji ok. 10 minut. Zabrakło tylko druczków udostępnionych dla klientów chcących zaoszczędzić trochę czasu.