Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Wczoraj byłam w Castoramie w celu zakupu tapety oraz doniczek. Sklep usytuowany jest niedaleko obwodnicy, najlepszy dojazd własnym samochodem. Przed sklepem znajduje się duży parking, nie ma problemu z zaparkowaniem. w sklepie znajdowało się dużo klientów, udałam się na dział z tapetami, chciałam zajrzeć do katalogu tapet, ale na katalogach pani miała komputer i usilnie pracowała. Przeszłam cały dział obejrzałam zarówno tapety jak i struktury tynkowe. Podeszłam do pracownika, ale Pani powiedziała, że "to wszystko jest na sklepie i lepiej będzie jak sobie zobaczę na żywo niż na zdjęciach". Podziękowałam, przeprosiłam i poszłam sobie. Wybrałam tapetę w kolorze brązu, bo o taką mi chodziło, ale nie wiem czy w katalogu nie byłoby czegoś ciekawszego. Trudno, bardzo długo nosiłam się z zamiarem kupna tapety, że zdecydowałam się w końcu. Poszłam na dział z kwiatami i doniczkami, poszukiwałam doniczki o kolorze czerwonym, znalazłam kwadratową piękną doniczkę, niestety nie miała podstawki, przeszukałam cały dział w poszukiwaniu do niej podstawki ale nie znalazłam, podeszłam do pracownika, żeby dowiedzieć się czy są podstawki do tych doniczek, Pan odpowiedział, że jeśli nie ma na dziale to znaczy, że nie posiadają. Wzięłam te doniczki, bo mi się bardzo podobały, może coś sie wymyśli z tymi podstawkami, a jak nie to będą służyły jako osłonki. Przy kasie w trakcie płacenia Pani spytała o kod pocztowy. Nie ma problemu jeśli chodzi o płatność kartą. Pracownicy ubrani w czyste firmowe uniformy.