Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Za każdym razem, gdy idę z problemem do punktu obsługi klienta Plus gsm sprzedawca ma bardzo małą wiedzę na temat usług. Wie więcej od niego. Obsługa w tym salonie jest niekompetentna. Brak zainteresowania klientem i jego problemem. Np. Gdy kupuję telefon w miksie , nie jestem poinformowała o szczegółach np. takich iz muszę doładować telefon, żeby pewna kwota była na koncie, potrzebna do aktywacji, już nie wspominając o problemach przy reklamacji, czyli długi czas oczekiwania ok. miesiąca a nawet ponad, miałam przypadek, ze dałam telefon do naprawy oczywiście reklamacja nie została przyjęta a telefon trafił do mnie cały brudny w jakimś piasku?? Tak samo ostatnio inny telefon również dałam do reklamacji i zaznaczyła, że dzojstik nie działa prawidłowo, telefon został mi oddany z niewymienionym dzojstikiem ale za to standard, czyli wgranie nowego oprogramowania. Mam wrażenie, ze dla sprzedającego w tych salonach liczy się tylko podpisanie kolejnej umowy nic więcej, małe zainteresowanie klientem.