Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Zdarza mi się z racji położenia blisko mojego miejsca zamieszkania, robić zakupy we wskazanej powyżej placówce. Ostatnio niezbyt często, gdyż znalazłam sieć, która jest bardziej przyjazna dla Klienta. Nie zmienia to jednak faktu, że czasem tam bywam. To co nagminnie można zaobserwować to chaos cenowy. Zdarza się, że cena umieszczona nad/pod produktem nie współgra z wydrukiem na paragonie. Swego czasu przy zakupie coca coli były to groszowe sprawy - zamiast ceny na półce 4,79PLN zapłaciłam 4,99PLN. Niezależnie od tego jak duże są to różnice, wpływa to na moje (nie)zadowolenie jako konsumenta. W dniu dzisiejszym natomiast kupowałam między innymi żel pod prysznic Nivea. Wskazanie ceny przy produkcie to nieco ponad 10,00PLN. Ku mojemu zaskoczeniu na kolejnej półce (promocyjnej) ten sam produkt kosztował ok. 8,60PLN. Ale jeszcze większe zdziwienie spotkało mnie po zapłaceniu rachunku. Za wspomniany żel zapłaciłam 9,59PLN. Z uwagi na to, że byłam z małym dzieckiem, nie roztrząsałam już tej sprawy w Punkcie Obsługi Klienta. Druga rzecz, która mnie irytuje w tej placówce to brak cen przy niektórych produktach np. przy półce z bakaliami. Trzeba zgadywać ile mniej więcej może kosztować dana rzecz albo szukać czytnika, który nie zawsze działa.