Opinia użytkownika: Pawel_28
Dotycząca firmy: Hurtownia Szczepan
Treść opinii: W dniu dzisiejszym robiłem niezbędne zakupy do mojego zakładu pracy. Do hurtowni Szczepan przyjechałem o godz 16.40. Na drzwiach widnieje informacja o godzinie otwarcia do 17.00. Przy wejściu pan ochroniarz - bez jakiejkolwiek plakietki imiennej - blondyn, dobrze zbudowany, nie mówiąc "dzień dobry" poinfrmował mnie na wstępie, iż za 15 minut zamykamy. Zaskoczony "powitaniem" odpowiedziałem, że szybko zrobię zakupy i wychodzę. Następnie, gdy szukałem towaru Pani poinformowała mnie, iż tego czego szukam u niej nie ma i mam szukać gdzie indziej. Niestety pani również nie posiadała plakietki imiennej. W końcu, gdy znalazłem to czego szukałem zapytałem o możliwość rabatu, gdyż pobrałem z zaliczkę w pracy na zakupy, a kwota przekraczała dokładnie o 2,5zł posiadaną przeze mnie sumę pieniędzy. Uzyskałem odpowiedź, że o rabat mam się pytać w dziale sprzedaży, ale o tej porze już nikogo nie ma i że mogę spróbować przy kasie. Nadmieniam, że na stronei internetowej firmy widnieje informacja o rabacie dla stałych klientów, a moi wspólpracownicy już parokrotie robili zakupy w hurtowni Szczepan. W międzyczasie pracownicy hurtowni kilkakrotnie ogłaszali komunikat "prosimy do kasy". Ani razu nie padło słowo "przepraszamy". Na szczęście zdążyłem opuścić sklep przed godziną 17.00. Boję się sobie wyobrazić, co by było gdybym się spóźnił... Wydaje mi się jednak, iż w dzisiejszych czasach, gdzie mamy doczynienia z gospodarką wolorynkową i jest w czym wybierać, sprzedawcy są dla klienta, a nie na odwrót. Myślę, że po takim doświadczeniu w hurtowni Szczepan będę robił zakupy u konkurencji