Opinia użytkownika: Mariusz_380
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: W dniu 04.01.2010 wykonałem telefon na infolinię banku. Zależało mi na skorzystaniu na zmianie w umowie. oczywieście było to poparte regulaminem jaki obowiązywał do umowy. Niestety po rozmowie z 2 konsultantów nie uzyskałem satysfakcjonującej odpowiedzi. Zależało mi na teminie gdyż zmiany musiały być wykonane przed terminem spłaty raty. Obiecane terminy kontaktu ze strony doradców infolinii były niedotrzymywane. Konsekwencja była jak dla mnie niekorzystna forma jaka została mi zaproponowana. Udałem się zatem do jednego z oddziałów w celu wyjaśnienia takiej opieszałości banku. Ku mojemu zaskoczeniu jeden z pracowników w ciągu kilkudziesięciu minut wykoanć kilka telefonów by sprawę o jaką wnioskowałem załatwić. Wniosek jest taki - jeśli pracownik fimry którą reprezentuje posiada kompetencje i chęci to możne obsłużyć Klienta. Daję duży PLUS na obsługę w oddziale banku.