Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Za każdym razem gdy mam jakiś problem ze stanem konta lub uaktywnieniem jakiejś usługi dzwonię na infolinię sieci Plus. Niejednokrotnie spotykam się z szybką, fachową i miłą obsługą. Muszę przyznać że w ostatnim czasie czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jest krótszy niż dotychczas, co jest na pewno zadowalające. Martwi mnie tylko fakt że konsultant nie ma wglądu w transakcje zakupu usług dokonywane z naszego konta telefonicznego jak również stanu konta przed transakcją (mówię tu o obsłudze klientów mixplusa i simplusa czyli posiadaczy telefonów na kartę a nie na abonament). Utrudnia to dochodzeniu swoich racji w przypadku np. nieprawidłowego naliczenia opłaty za jakąś usługę. Mimo wszystko konsultanci w miły sposób informują że w takiej sytuacji należy się zwrócić pisemnie do działu reklamacji który dopiero wyjaśni sprawę.