Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Korzystam z mobilnego internetu play 5GB. Od kliku miesięcy nie zgadza mi się stan transmisji danych ze statystyk w dostarczonym oprogramowaniu oraz na stronie internetowej play. Zadzwoniłam więc na biura obsługi klienta, aby wyjaśnić rzeczywisty stan. Na samym początku, zanim jeszcze zdążyłam wyjaśnić w jakiej sprawie dzwonię (właściwie w połowie pierwszego zdania), pani, która odebrała telefon, poinformowała mnie, że to nie do niej. Po dwukrotnym przerwaniu mi w połowie zdania, musiałam zażądać, aby pozwoliła mi najpierw wyjaśnić, w jakiej sprawie dzwonię. Okazało się, że to jednak do niej był telefon. Na moje pytanie o różnicę w wyświetlanych danych, usłyszałam, że dostarczane oprogramowanie nie pokazuje prawdy, a ja wykorzystałam już cały limit dostępu. Według dostarczonego oprogramowania miałam jeszcze wolne 500 MB. Wielkość błędu nie zrobiła na pani żadnego wrażenia. Na moje pytanie o możliwość rozwiązania umowy, w związku z takimi błędami, pani powiedziała, że owszem, ale będę musiała zapłacić karę za niedotrzymanie warunków umowy.Według danych z dostarczonego oprogramowania, warunków umowy nie dotrzymuje firma play. Rozmowa pozostawiła tylko niesmak. A ja czekam już tylko na koniec umowy.