Opinia użytkownika: IWONA_455
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Nieczęsto korzystam z usług hipermarketu Leclerc w Rzeszowie, ale tym razem zachęciła mnie do tego gazetka promocyjna oferująca kilka potrzebnych mi rzeczy w niebywale niskich cenach. I chyba tylko ta gazetka jest na plus całej placówki. Po pierwsze, obsługa jest bardzo opieszała i dość powolna. Po drugie, przy kasie ku mojemu zaskoczeniu okazało się,że za te kilka rzeczy mam zapłacić dużo więcej, niż sobie wcześniej wyliczyłam. Np.bluzeczka, która widniała na gazetce /na wieszaku zresztą też/w cenie 24,90 pln miała mnie kosztować 42,90 pln, a mebel ogrodowy zamiast 54,90 pln, na paragonie był w cenie 76,90. Zapłaciłam za moje zakupy,po czym udałam się do Biura obsługi w celu wyjaśnienia całej sytuacji. Osoby z obsługi poszczególnych działów sprawdziły mi ceny na miejscach wystawienia produktów i na gazetce , a różnica w cenie została mi zwrócona. Nie usłyszałam jednak nawet słowa przepraszam, a gdyby nie to,że zawsze wstępnie obliczam moje zakupy i sprawdzam paragon, zostałabym przez ten hipermarket oszukana na 40 Pln. Uważam to za bardzo nieuczciwe, wręcz jest to naciąganie klienta. Na pewno znajdą się tacy, na których ELeclerc będzie żerował. Jeśli chodzi o same działy, jest na nich względny porządek,lecz obsługi albo brak, a jak się już pojawi, to nie jest bardzo skłonna do pomocy ,ewentualnie wskaże ręką odpowiedni sektor i na tym fachowa pomoc się kończy.