Opinia użytkownika: Izabela_320
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Obsługa jak na mój gust mało kompetentna, a sklep po zakupie produktów nie interesuje się już klientem. Zakupiłam router według zaleceć personelu, który miał pasować do neostrady oraz odbierać sygnał na drugim piętrze, to były moje wymagania. Po próbach podłączenia okazało się, że dioda asdl się nie świeci, wezwałam dzień później informatyka na własny koszt, który stwierdził, iż ten router nie jest dostosowany do mojej podobno zbyt słabej siły sygnału.Od razu udałam się do sklepu, pan z obsługi stwerdził, że w przypadku neostrady rzeczywiście tak się może stać, oczywiście przy zakupie nikt o niczym nie był łaskaw mnie poinformować..jedyne co zaproponował to zgłoszenie sprzętu na gwarację..czysta bzduda skoro router jest dobry, tylko nie do mojego nternetu, na sklepie oczywiście nie posiadali innego modelu..zwrot pieniędzy od początku nie wchodził w grę..po długiej kłótni w końcu personel zaproponował, że do 2 tygodni sprowadzą router odpowiadający oczekiwaniom mojej neostrady..do dziś odzewu nie ma..brak słów..sklep odpycha klientów takim stosunkiem do klienta..według nich powinnam kupować urządzenie do tej pory,aż w końcu której zacznie pasować, bo personel nie orientuje się albo nie chce..