Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: WARTA
Treść opinii: W związku z uszkodzeniem mojego samochodu przez jedną z myjni, dostałam wypisaną polisę WARTY, celem ubiegania się o odszkodowanie. Zdarzenie miało miejsce w czwartek. Od czwartku do niedzieli bezskutecznie próbowałam dodzwonić się na infolinię, kilkukrotnie zostawiałam swój nr telefonu, ale nikt do mnie nie oddzwonił. W końcu po 4 dniach udało mi się skontaktować z konsultantem, który stwierdził, iż nie zajmuje się klientami korporacyjnymi. Mimo tego, przyjął moją sprawę, zarejestrował ją oraz zobligował się do przesłania potwierdzenia mailem oraz kontaktu rzeczoznawcy. następnego dnia. Minęły kolejne dni, a z Warty nikt się nie odezwał, nie dostałam też maila. Po kolejnym telefonie zostałam ponownie zapewniona, że lada dzień "ktoś się odezwie". Obsługa koszmarna i niesłowna, dobicie się na infolinię graniczy z cudem.