Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Media Markt

Treść opinii: Do slepu ze sprzętem RTV i AGD - Media Markt w Gdańsku - udałam się w celu zakupu robota kuchennego. Nie dokonałam wcześniejszego wyboru marki i typu robota na podstawie porad innych osób lub wiedzy zdobytej na stronach internetowych. Liczyłam na fachową pomoc obsługi. Będąc już w dziale, w którym znajdowały się roboty kuchenne, zaczęłam czytać opisy na kartonach, w celu lepszego zapoznania się z asortmentem. Wybór w slepie był bardzo duży, a informacje producentów niezbyt jasne dla mnie. Niestety - nikt z obsługi nie podszedł do mnie, aby zaoferować pomoc, pomimo że stałam dość długo w jednym miejscu. Nie mogąc się doczekać pomocy, zaczęłam sama szukać pracownika działu, ale okazało się, że w pobliżu nie ma nikogo z obsługi. Nawet gorzej - nie mogłam znaleźć pracownika na innych pobliskich działach! Pomimo, że sklep jest monitorowany, nikt nie wysłał pracownika do danego działu. Przez mikrofon wzywano poszczególne osoby z obsługi, w celu zgłoszenia się np. do kierownika. Miałam wrażenie, że pracownicy zajmują się różnymi sprawami, ale nie obsługą klienta. Nie dotyczyło to wszystkich działów - w niektórych pracownicy przebywali praktycznie cały czas (np. dział z komputerami). Po powrocie do działu z artykułami AGD zastałam pracownika, który obsługiwał już klienta. Trwało to dość długo i szczerze mówiąc - bardzo mnie to znechęciło, ponieważ straciłam już dużo czasu. W końcu pracownik zwrócił się w moją stronę, oferując pomoc. Jednak przedstawienie oferty w jego wykonaniu było dość pobieżne i pośpieszne. Pracownik nie zaproponował mi sprawdzenia działania robota, sama musiałam o to poprosić. Skierował mnie do odpowiedniego punktu. Nie zdecydowałam się na ten model. Kiedy wybrałam kolejnyl (bez pomocy pracownika, którego znowu nie było w pobliżu), do wymienionego wcześniej punktu ustawiła się dość pokaźna kolejka, co mnie kompletnie zniechęciło. Wyszłam ze sklepu, nie dokonując zakupu. Moja ocena jakości obsługi jest negatywna. Widać wyraźnie, że pracowników jest zbyt mało, jak na taką ilość klientów. Ponadto, rzetelność przekazywanej wiedzy stoi na niskim poziomie, pracownicy nie mają czasu dla klientów!