Opinia użytkownika: Bartosz_56
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Obserwacja dotyczy kontaktu z call-center i obsługi umów przez centralę. Przeglądając faktury zacząłem się zastanawiać nad kwotami rachunków za telefon komórkowy. Po analizie rachunku szczegółowego okazało się, że wielu miesięcy obciążany jestem dodatkową opłatą 25 zł netto za usługę 5 bezpłatnych numerów, które ofiarowano mi GRATIS przy przedłużaniu umowy. Zadzwoniłem do call center. Pan przeanalizował treść załącznika do umowy przedłużającej. Przyznał mi rację i wystawił korektę na około 300 złotych. Pan był rzeczowy i konkretny. Rozmowa trwała kilka minut, głównie przez oczekiwanie na sprawdzanie umowy i czasu niesłusznie pobranej opłaty. Wrażenie z rozmowy dobre, ale gdybym przez przypadek nie zorientował się to "oszukaliby" mnie na 300 zł/rok. Duży minus za nieprawidłowe wprowadzenie umowy do systemu. Poza tym czy skoro umowa jest generowana z opcją daromowej usługi, to czy system nie powinien automatycznie ją zapisać ?? Czy jest to błąd systemu, czy niestety przepisują umowy omylni ludzie ?? Pytania pozostają bez odpowiedzi.