Opinia użytkownika: Katarzyna_1999
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Korzystam z usług oddziału tego banku raz w miesiącu, z tego powodu, że spłacam kredyty. Moje wizyty są osobiste, opłat dokonuję korzystając z wystawionych przez bank blankietów spłaty. Oceniam ten bank pozytywnie, głównie ze względu na personel. Osoby pracujące w tym banku, są moim zdaniem, dobrze wyszkolone z zakresu współpracy klientem. Budują pozytywne relacje z klientem (do "starych klientów" starają się zwracać po imieniu, oprócz obsługi bankowej jest także rozmowa o sprawach prywatnych, lub porady w sprawach finansowych, mające stworzyć wrażenie, że obsługująca osoba jest przyjazna klientowi, np. "Nie powinnam tego mówić, ale jeżeli nie chce Pani płacić odsetek z tytułu korzystania z karty kredytowej, to powinna Pani...". Zauważyłam też, że niektórzy klienci przychodzą do banku i chcą być obsługiwani przez konkretne osoby, np. przez Panią I. Ta praktyka sprawia, że klient może czuć się " w obowiązku" wziąć kredyt lub przedłużyć lokatę, ale też, moim zdaniem, może czuć się trochę manipulowany. Jednakże sama obsługa klienta w tej placówce nie jest zadawalająca, bardzo dużo ludzi i 3 stanowiska obsługi, co sprawia, że w kolejce czeka się długo (raz czekałam 40 minut). Jeżeli chodzi o wygląd oddziału, to placówka urządzona jest zgodnie ze standardami tego banku, lecz jest zdecydowanie za mało miejsca dla czekających klientów.