Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Tyle dobrego można przeczytać na stronie H&M odnośnie najwyższej jakości obslugi, ekspedienci są tak przechwalani że aż postanowiłam to sprawdzić. Trzymając w ręce bluzke w rozmiarze o jeden mniejszy od swojego poprosiłam obsługę sklepu o sprawdzenie czy dana bluzka jest jeszcze na stanie w rozmiarze o jeden wyższym. Pani ekspedientka nie sprawdzając nawet jaka to bluzka stwierdziała że jesli nie ma na wieszaku to nie ma. Zatrzymałam ją i zapytałam czy moze sprawdzić np na wieszakach gdzie klienci odwieszaja rzeczy po przymierzeniu, spojrzala na mnie skwasiła mine i poszła z wielką łaską zobaczyć nie wiedząc nawet jaka to bluzka, przyszła po kilku sek. twierdzac ze nie ma. W sklepie panował bałagan te same bluzki były porozrzucane po różnych wieszakach, nie wspomne już o wiecznej kolejce i tylko jednej dziewczynie stojącej za ladą. Ceny w tym sezonie nie są aż tak odstraszające jednak nigdy nie można nikogo znaleźć w tym sklepie z obsługi nie mowiąć już o jakiejkolwiek pomocy czy doradzeniu w wyborze bluzki.