Opinia użytkownika: Barbara_43
Dotycząca firmy: Promod
Treść opinii: Jedyny sklep, w którym obsługa jest ZAWSZE zainteresowana klientem. Może to być nieco męczące, jeśli chce się tylko obejrzeć asortyment, zrobić rekonesans cenowy. Ale jeśli chce się kupić coś konkretnego- dziewczyny biegają po sklepie, szukają odpowiedniego fasonu, ceny, modelu. Może trochę drażnić "stukrotne" dzień dobry, "w czym pomóc", które wydaje się sztuczne i wymuszone jeśli do sklepu wraca się np dwa razy w krótkim czasie. Ale rozumiem, że taka jest polityka firmy. Jeśli jednak obsługa pamięta klienta sprzed kilku-kilkunastu minut powitanie i obsługa nie powinny być wg wyuczonych formułek, tylko bardziej przyjazne, zachęcające do zakupów. Obsługa pamiętała, a jednak wyuczone formułki padły- sztuczne i bez sensu. Ale dziewczyny się starają, są miłe, kompetentne.