Opinia użytkownika: Barbara_43
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Robię tam zakupy zwykle raz w tygodniu. Obsługa jest niekompetentna i nieprzeszkolona. Zawsze jest problem na kasach; kasjerzy nie potrafią podstawowych rzeczy np: przesuwać taśmy!, wymienić rolki papieru w drukarce paragonów, nie potrafią zdjąć klipsów z odzieży i plastikowych zabezpieczeń z płyt. Co chwilę wołają kasjerkę obok z pytaniem o kod, cenę, pomoc. Kolejki są długie i obsługa bardzo powolna. W mojej ocenie 90% kasjerów jest nieprzygotowanych do pracy. Na stoisku mięsnym panie zachowują się jakby klient był niewidzialny - kroją wędlinę i 3-4 minuty nawet nie zareagują na klienta. Dopiero jak się je zawoła to łaskawie podejdą. Podobnie na mrożonkach - pani zajęta zamiataniem albo układaniem czegoś. Czekam aż skończy np wykładanie towaru 2-3 minuty. Kończy i zaczyna wykładanie kolejnego nie reagując na to, że stoję, patrzę na nią i czekam na obsługę! Pani z mięsnego popędzała mnie, żebym zakończyła zakupy, bo kilka osób ma w kolejce!! Często na stoisku monopolowym nie ma kasjera. Na stoisku z gotowymi potrawami panie niekompetentne - nastoletni chłopak zapytał przy mnie czy surówka z czerwonej kapusty jest gotowana czy surowa. Pani zastanawiała się 10 sekund po czym powiedziała, że nie pamięta, choć gołym okiem kobieta powinna ocenić tą kapustę. Przy kasie często mi się zdarza, że muszę zostawić towar, bo go nie ma w komputerze! Moim zdaniem brak tam dobrego kierownika, który by przeszkolił pracowników i trzymał to w ryzach. Plus dla pani kasjerki w okularach, ok 50, która pracuje tam dosyć długo - zawsze miła, grzeczna, sympatyczna, szybko obsługuje. Zdecydowanie się wyróżnia.