Opinia użytkownika: Kamil_71
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Poszedłem podbić gwarancję i zrobić drobne zakupy. Pora dość wczesna, więc kolejek być nie powinno. Pierwsze problemy zaczęły się przy gwarancji. Zostałem poinformowany ze podbijanie gwarancji jest bez sensu, bo to nie jest ich gwarancja, oraz że jest ona na podstawie paragonu. Może i tak jest, ale skoro dołącza producent kartę, to czemu ma mi sprzedawca jej nie podbić? Miesiąc wcześniej przy zakupie urządzeń tego samego producenta, ale w innym sklepie, nie miałem problemów z podbiciem gwarancji. Następnie wszedłem na sklep do działu mięsnego. A tam kolejka i nie widać aby się zmniejszała. Okazuje się ze jest jedna waga ( 3 panie do jednej wagi ), z czego jedna zajmuje się nabijaniem cen na porcjowane produkty. W ten sposób stałem blisko 5 minut. Obsługa jest w tym stanowisku fatalnie zorganizowana. Następnie poszedłem na dział z owocami, gdzie natrafiłem na zepsute mandarynki ( były w siatkach, więc obsługa mogła nie zauważyć ). Ostatnią denerwująca rzeczą była kasa samoobsługowa. Jedno stanowisko zepsute chyba od miesiąca, drugie niewiedzieć czemu nieczynne ( pracownica zastawiał je dwoma koszykami i coś czytnikiem nabijała... ) Wiec znowu musiałem czekać. No koniec okazało się że bardzo inteligentny system kasowy nie potrafi odczytać kodu kreskowego... Mając dość przygód, poszedłem do zwykłej kasy, gdzie była miła obsługa, zapłaciłem i z ulgą opuściłem sklep.