Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: POSZŁAM DO BANKU Z ZAMIAREM PRZEKSZTAŁCENIA KONTA STUDENCKIEGO W KONTO STANDARD. W ODDZIALE ZNAJDUJA SIE DWA STANOWISKA DORADZTWA KLIENTA. PO PODPISANIU WSZYTKICH DOKUMENTOW PANI WYTLUMACZYLA MI POPRZEDNIE KONTO FUNKCJONUJE JESZCZE DWA TYGODNIE PO CZYM BEDZIE ZAMKNIETE. PO UPLYNIECIU TYCH DWOCH TYGODNIU PANI ZADZWONILA O MNIE INFORMUJAC ZE POPRZEDNIE JEST ZAMKNIETE, PYTALA CZY OTRZYMALAM KARTE, CZY Z LOGOWANIEM NIE MA PROBLEMU ITP ITD. OBSLUGA KLIENTA WARTA POCHWAŁY, SCZEGOLNIE DLA PAN W OBSLUDZE KTORE NIEJEDNOKROTNIE MUSZA WALKOWAC TE SAME ODPOWIEDZI PO KILKA RAZY Z USMIECHEM NA TWARZY. A W OCZEKIWANIU NA AKCEPTACJE KRDYTOWA WYPILAM PYSZNA KAWE!