Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W banku muszę chwilę poczekać, bo wszyscy doradcy (trzy osoby) są zajęte z klientami. Korzystam z ekspresu. Świetna kawa. Po chwili zwalnia się jedno stanowisko. Już przy podejściu zauważyłem u doradcy identyfikator imienny z napisem: "uczę się". Wobec tego na wstępie zaznaczyłem, że przychodzę z bardzo nietypową sprawą. Otóż mam stare weksle z lat sześdziesiątych ub. wieku, nie wiem co z nimi zrobić. O dziwo doradca z miejsca oznajmił: "Znam temat. Proszę z wekslami udać się do NBP. Tam Pan uzyska wszystkie informacje, bank centralny zajmuje się takimi wekslami. Podaje mi dokładny adres oddziału NBP we Wrocławiu. Na tle bezradności (jaką wcześniej napotkałem u doradcy w innym banku), jestem mile zaskoczony. Od razu widać, że ten doradca jest kompetentny. Dobrze to świadczy o banku i jego pracowniku.