Opinia użytkownika: Sylwia_264
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: W piątek 16.04 udałam sie po raz drugi do tego oddziału banku w celu udzielenia mi informacji o wymianie nieważnej karty do bankomatu. Weszłam do pokoju 1.3 i tam czekałam 15 minut zanim podejdzie jakas pani do wolnego stanowiska pracy (siedząc zauważyłam że panie zajęte były piciem kawy i plotkami) wkńcu któraś się zlitowała i podeszła do stanowiska pracy. Poinformowalam o co chodzi po czym Pani stwierdziła, że skoro nie zakładałam konta w ich banku ona nie udzieli mi informacji o nowej karcie gdyż do każdego klienta przychodzi ona pocztą a jesli nie przyszła to ona nie wie co sie z nia stało. ;/ Uważam, że Panie powinny wiedzieć na jakich zasadach przychodzą nowe karty i gdzie się trzeba zglaszać jeżeli nic nie przyszło pocztą. Poczułam się "olanym klientem"