Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
Treść opinii: Przyszło mi się zmierzyć z urzędem-tzn.wydziałem komunikacji w Wałbrzychu. Myślałam, że czasy PRL już dawno minęły i teraz klient jest najważniejszy,ale nie w tym urzędzie. Tu nadal obowiązuje system "Światełkowy"-tzn.jak nie zapali się lampka to nie wolno wejść,potencjalny klient nie widzi co robi urzednik, gdyż urzędnicy siędzą za ścianą,a mimo iż są przeszklone 2 pary drzwi to są oklejone nieaktualnymi i napisanymi z błędami informacjami. Ja czekając w kolejce do wymiany dowodu rejestracyjnego spędziłam w tym urzędzie ponad 1,5 godziny,zdążyłam się zaprzyjaźnic ze starszym panem i razem komentowaliśmy po cichu jakość obsługi, gdy na cały urzad, ok 6-7 stanowisk pracuje 2 ludzi, i to jeszcze z tego ten jeden widzimy jak się kręci i co chwilę wychodzi, jak tu się nie denerować, gdy taka wizyta powinna trawc conajmniej 15 minut,a nie pół dnia. No i Starostwo chwali się systemem jakości ISO-dla mnie ten urząd to porażka starosty w zarządzaniu personelem. Dodatkowo wydzielili informację, która zakładam,że miała usprawnić obsługę petentów, a w rzeczywistości stało się odwrotnie, bo trzebabyło po byle jaki wniosek stać w kolejce do informacji, potem stanąć w innej kolejce, a potem się okazuje,że jeszcze trzeba zapłacić i stać w kolejnej kolejce do okienka pośrednika finansowego. No i pani z informacji ciagle gdzieś znikała, co powodowało tworzenie się długiej kolejki. Ja za zmianę adresu w dowodzie rejestracyjnym zapłaciłam 84 zł!!! co powinnien urzędnik zrobić za DARMO,jaka tu filozofia zmienić dane w komputrze i wydrukować nowy dowód rejestracyjny? PORAŻKA!!!!!!!!! podobnie jest w urzędzie meldunkowym,ale to temat na inną obserwację.....